eşim için herşeyi yapardım

eşim için herşeyi yapardım Selamlar Merhaba arkadaşlar öncelikle sizlere kendimizi tanıtayım.ben 28karım 27 yaşında.karım sarısın 160 boy ve 60 kilo balık eti birbayan.bundan 4-5 yıl kadar önce beni işten çıkarmışlardı.karım zatençalışmıyordu.ben iş arıyordum fakat nafile ya çok düşük maaş veriyolardıyada beğenmiyorlardı.borçlar artıyordu.evsahibi heran kapıyakoyabilirdi.eşimde iş aramaya başlamıştı artık.bir gün bir …

Read More »

liseli lolitayı tavlayıp siktim

liseli lolitayı tavlayıp siktim Herkese merhaba, anlatacağım olay bu yaz başında gerçekleşti, bu aradakendimden bahsedeyim ben 28 yş da atletik vücutlu esmer çok yakışıklı değil ama ağzı iyi laf yapan birisiyimdir. net denlise 3 giden bir kızla tanıştım kız çok ateşli olduğu belli lafı dönüp dolaştırıp sexe getiriyordu bende bunu …

Read More »

genç baldızımın ateşini söndürdüm

genç baldızımın ateşini söndürdüm İsmim Adnan, 31 yaşındayım, 5 yıllık evliyim ve eşimle gayet güzel bircinsel yaşantımız var. Eşimle evlendiğimizde baldızım Pelin 18 yaşında,minyon, çıtı pıtı, göğüsleri ve kalçası varla yok arası, 45 kilo, 1.50boylarında, tam benim istediğim gibi kızdı. Nişanlılık döneminde bizeçok yardımcı olmuştu, evden çıkarken yanımıza Pelini vermeden …

Read More »

sonunda bende milli oldum

sonunda bende milli oldum öncelikle merhaba ben 17 yaşında bir gencim adım hüseyin hemen hikayeyebaşlıyım yazındı ben milli olmadım daha bakirdimmahallede büyük abilervardı 22-25 arası bekar milli olmuşlardı karı sikerlerdi bizeanlatırlardı bide azardık eve gidince 31 çekerdik onların siktiklerikarıları düşünerek.mahallede bir tane ermeni ısahak abi vardı seksdersleri almış bana seks …

Read More »

ergen oruspuya götten çaktım

ergen oruspuya götten çaktım Mrb ben 16 yaşında kızlardan umudumu kesmis biriyim ama birini sikmekistiyorsanız sakın umudunuzu yitirmeyin her neyse yaşanmış olan hikayemegeleyim her zamanki gibi okullar kapanmış ve teyzemlere gidecektim heryaz giderdim ve yine teyzemlerde bir akşam yengem teyzem teyze ogluenistem falan oturyoruz ve saat aksam 7 idi teyzemler …

Read More »

antalyanın ateşli geceleri süperdi

antalyanın ateşli geceleri süperdi ben bekar kalmıştım. Öbür kardeşlerime görebiraz serbest büyüdüm bu nedenle.İ steyenler oldu, ama evlenmeyi düşünmedim.Ailemle Anadoluda bir ilde yaşıyoruz.Ablamın bir tanesinin Antalyada kendilerineait işyerleri var. Yaz aylarında yanına gider,hem çocuklarına bakar, hem tatilyaparak geçirirdim . Şimdiye kadar birçokerkek arkadaşım olmuştu, ama enson erkekarkadaşımdan ayrılmış ve Antalyaya …

Read More »

sahilde tanışıp evde takıldık

sahilde tanışıp evde takıldık Merhabalar, değerli okurları öncelikle kendimi tanıtayım..İstanbul’dan Kemal ben. 25 yaşında 1.78 boyunda esmer ve yakışıklı birgencim. Hikayemin bir konusunun olmasında eminim bunun da bir payıvardır.2010 yılının temmuz ayında Aydın-Akbük’de keyif yapıyordum. Her sabahdüzenli olarak gittiğim beachclub o gün de gençlerle-28 yaş vealtı-doluydu.. Plajda bir göz gezdirince …

Read More »

teyzeme götten gittim

teyzeme götten gittim Olgunları severim ne biliyim bana her zaman daha ilgi çekici gelir yineböyle yaşını başını almış ama hala götü bir başka güzel olan 47 Yasinaragmen erkekleriazdirabilecek kadar seksi bence küçüklğüm ve olgundönemlerim onu hayalgectiBize geldiginde hic umursamadan bacak bacakustune atar,sicakladigi zaman gomleginin bir kac dugmesini cozuverirdiBacak bacak ustune …

Read More »

eskilerden fena bi fantazimi anlatıcam

eskilerden fena bi fantazimi anlatıcam Merhabalar; Ben 32 yaşında 1,70 cm boyunda esmer tenli evli biriyim. İkiaydır.Bu sitede arkadaşların göndermiş olduğu hikayeleri merak veheycan ile takip etmekteyim..Bende bundan esinlenerek başımdan geçenanımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu olay 7 yıl önce . henüzevlenmeden önce yaşamıştım.Yüksek okuldan mezun olduktan sonra mesleğimegöre iş bulmak …

Read More »

azgın güzelle iş yemeginde tanıştım

azgın güzelle iş yemeginde tanıştım salim bey 45 yaşlarında kır saçlı bakımlı hoş sohbet kibar iltitaf seven bir beyodası mis gibi kokuyor hemen çaylarımız geldi içtip hem işten konuşuyorduk hemhavadan sudan salim bey ben hep butür işlere bayan gönderirler zannediyordumveya sizin bir bayanla geleceğinizi düşünmüştüm deyince gülüşmeler oldu sonraben Salim …

Read More »